3 Ağustos 2010 Salı

Lovelyshoes cicileri


Bilmeyenleriniz için, Lovelyshoes Çin'de toptan ayakkabı satışı yapan bir site. Kısa zaman öncesine kadar 100$ altı sipariş kabul etmiyorlardı ancak şu an bu limiti kaldırdılar ve serbestçe alışveriş yapma imkanı sundular.

Bu cicilerin dördü Cuma, ikisi bugün geldiler. Özellikle Hand Painted Converse tipi olanları dört gözle bekliyordum, daha web sitesinde gördüğümde elim ayağım birbirine girdi, hiç aklımda yokken bir yığın masrafa girdim çünkü beklemezdi, hemen benim olmalıydılar. Oldular da..

Kırmızı Converse tipi ayakkabıyı ise erkek bölümünden eşime aldık ancak erkek kalıpları biraz büyükmüş, o nedenle biraz bol oldu ama destekle giyilebilir. Eşimle ayak numaramız aynı olduğundan size göstermek amacıyla deneyip resmini çektim.

Ayakkabılar kesinlikle kalitesiz görünmüyorlar. Tam Converse kalitesi beklemek hata olur tabi.. Ne kadar sağlam olduğunu da biraz giydikten sonra anlayacağım, tabi giymeye kıyabilirsem. :P (Resimleri daha da büyütmek için üzerine tıklamanız yeterli.)

Aldığım ayakkabıların toplu resmi
LovelyShoes alışverişi

Aldığım çanta
LovelyShoes alışverişi

Sandalet
LovelyShoes alışverişi

LovelyShoes alışverişi

Kırmızı Converse tarzı ayakkabı
LovelyShoes alışverişi

Hand Painted ayakkabılar
LovelyShoes alışverişi

Üsttekinin diğer teki (Tatlılığına bakar mısınız?)

LovelyShoes alışverişi


Üsttekinin diğer teki
LovelyShoes alışverişi

Ben hand painted olanlardan daha çoook alırım gibi geliyor.

19 yorum :

  1. güle güle kullan :)
    kargo ücreti ne kadar ve kaç günde eline ulaştılar..sanırım tek bir parça alımı yapııamıyor değil mi ?

    YanıtlayınSil
  2. Süpermiş bunlar Cansu yaa! Güle güle kullanın bayıldım :)

    YanıtlayınSil
  3. Çok sağolun. :)

    Kargo ücreti kilo hesabı ile hesaplanıyor. 3 ayakkabı + 1 çanta için 47 küsür dolar ödedim. EMS ile geldiler. Tek ayakkabı siparişi kabul ediyorlar. Tek ayakkabı için gönderim ücreti kayıtlı posta ile 13-15 bir şey oluyor. Ayakkabı sayısı arttıkça gönderim ücreti artıyor.

    YanıtlayınSil
  4. Güle güle kullan, süperler gerçekten de. Numara nasıl peki, kaç giyiyordun kaç aldın? Kalıplar nasıl?

    YanıtlayınSil
  5. Çok sağol.

    Kapalı ayakkabıların kalıpları dar, o nedenle normal ayak numarasından bir numara büyük almak gerekiyor. Ben normalde 38 giyiyorum, 39 aldım tam oldu. Açık sandalet ise 38 numara..

    Eşime aldığımız Converse 39 numaraydı, zaten en küçük numara da buydu ama büyük geldi. Yani erkek ayakkabılarında tam numarayı almak gerekiyor. 40sa 40 almak lazım yani..

    YanıtlayınSil
  6. çok güzel güle güle giy bende bakıyım siteye

    YanıtlayınSil
  7. Çok teşekkürler. Daha güzelleri senin olsun. :)

    YanıtlayınSil
  8. ayakkıların hepsiii çok güzeller sandaletinde öyle güle güle kullan..siteyi inceledim ve şok oldum gerçektende çok ucuzlar ama kargo olayı biraz korkuttu beni sen 5ayakkabı 1 çantaya 47 ne kadar verdin

    YanıtlayınSil
  9. Kargo parası biraz fazla tutuyor. 3 ayakkabı ve 1 çantayı aynı kargoda getirttim. Diğer iki ayyakkabıyı bir arkadaşım vasıtasıyla aldım. 3 ayakkabı ve 1 çanta için 48$ gibi bir kargo parası ödedim. (EMS ile) Yine de ayakkabıların tanesi 35tl'ye falan geldi.

    YanıtlayınSil
  10. of yaaaaaa.harika :)) bayıldım.ama ama ama sizleri gördükçe alışveriş çılgınlığım tavan yapıyor.buna bir çare bulmak gerek :))

    çok teşekkürler, o kadar şirin duruyorlar ki sanırım alacağım.yalnız kaç günde geldiğini yazmamışsınız,ya da ben mi göremedim.

    YanıtlayınSil
  11. Hayır, ben yazmayı unutmuşum. Siparişin hazırlanması 5 gün sürdü, gönderildikten sonra da 4 gün içinde elimdeydiler.

    Çok teşekkürler. Daha güzelleri senin olsun. :)

    YanıtlayınSil
  12. Buyuk pakette gelmiştir bunlar. Gümrüğe dusmedi mı?

    YanıtlayınSil
  13. Kutusuz olduklarından paketleri çok büyük değildi. Sanırım 5 çifte kadar gümrükte kalmıyorlar.

    YanıtlayınSil
  14. merhaba, ben siteden bir ayakkabi almak istiyorum, kredi karti ile odeme yapacagim shopping carda ekledim simdi ne yapacagimi bilmiyorum yardimci olabilir misiniz lutfen? :)

    YanıtlayınSil
  15. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sandaletleri severek kullandım, hala da sapasağlamlar ama sıkıldığımdan verdim. Converse'ler de sürekli giyince 2 yılda falan dağıldı, fiyata göre kalite çok kötü değil.

      Sil
  16. yok atmayın bişeynizi ben keşfettim sahibinden .com varya orda eskimiş ayakkabıları satıyorlar valaha bnim arkadaş kaçtane atıcam dediği babeti sattı yolladı aldı parasını ben atmasaydım satardım bazıları yenidem imalathaneye yolluymuş eritip yeniden ayakkabı yapıyorlarmış keşke atmasaydım babetlerimi dedim kaç tane atttım yaa 200 lira aldı arkadşım ordan çok bakan var bide sıfırdan çok onları alıyorlar bilmezdimkiyeni öğrendim bende

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilmiyordum, enteresan bir bilgi. Biz giyilebilecek durumda olanları veriyor, giyilemeyecek durumda olanları direkt atıyoruz. Geri dönüşüme göndermek mantıklı :)

      Sil
    2. evet bende yeni öğrendim zaten demek satılıyormuş bundan sonra atmam bende satarım çok eski kullnılmış olması farketmiyormuş boşuna attım birsürü diye üzülüyom şimdi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...